تمہارے لیے حرام، میرے لیے حلال

تم لڑکی ہو میں مرد ہوں
تصویر بنانا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
وڈیو بنانا بنوانا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
پینٹ پہننا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
آواز بلند کرنا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
اپنی رائے دینا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
نوکری کرنا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
شادی سے قبل محبت کرنا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
فلم دیکھنا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
موبائل رکھنا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
نیٹ استعمال کرنا تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
دعوت وتبلیغ تمہارے لیے حرام میرے لیے حلال
معاف کیجیے گا
گناہ گناہ ہے مرد کرے یا عورت
نیکی نیکی ہے خواہ مرد کرے یا عورت
عورت ہونے سے گناہ کا عذاب بڑھ نہیں جاتا
نہ مرد ہونے سے گناہ کا عذاب کم ہوتا ہے
مسلم مرد و عورت کے لیے حلال وہی ہے جو اللہ نے حلال کیا
مسلم مرد و عورت کے لیے حرام وہی ہے جو اللہ نے حرام کیا
اگر آپ کی بہن یا بیٹی
آپ کے ایجاد کردہ اصول نہیں مانتی تو وہ اسلام کی باغی نہیں
آپ کی انا کی باغی ہے
اسے اسلام سے بغاوت کی سزا مت سنائیں
اپنی انا کو لگام دیں
اپنی ذات کے دفاع کی خاطر اسلام کو استعمال مت کریں
اس طریقے سے آپ کسی کو مسلمان بناتے بناتے مرتد بھی بنا سکتے ہیں
ایک دن اللہ آپ سے ضرور پوچھے گا
کہ آپ نے اس کے نام پر کیا کیا ؟؟؟


تبصرے

مقبول ترین تحریریں

قرآں کی تلاوت کا مزا اور ہی کچھ ہے ​

احسن القصص سے کیا مراد ہے؟ سورۃ یوسف حاصل مطالعہ

درس قرآن نہ گر ہم نے بھلایا ہوتا

کارسازِما بہ فکر کارِ ما

ابراھیم خلیل اللہ علیہ السلام

کیا جزاک اللہ خیرا کے جواب میں وایاک کہنا بدعت ہے؟

نبی کریم ﷺ کی ازدواجی زندگی پر اعتراضات کا جواب

امن و اخوت عدل ومحبت وحدت کا پرچار کرو

ہم اپنے دیس کی پہچان کو مٹنے نہیں دیں گے

اے وطن پاک وطن روح روان احرار